Leapsa!



LEAPSA

Principala trasatura a caracterului meu:  Sinceritate dar si putin egoism.

Calitatea pe care o prefer la un barbat:  Sa fie sincer.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Sa stie sa aprecieze o prietenie.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei:  Nu prea mai am asa ceva :).

Principalul meu defect: Cearta.
Ocupatia mea preferata: Fotografia.

Visul meu de fericire: Sa ma casatoresc pe plaja si sa am o familie fericita si unita alaturi de iubitul meu,Adi!
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa raman singura.

Ce-ati vrea sa fiti? : Cand eram mica imi doream sa fiu veterinar insa acum nu stiu.
Tara în care-as vrea sa traiesc: Los Angeles(LA)
Culoarea preferata: Am multe,nu doar una.
Floarea preferata: Trandafirul.
Pasarea preferata: Phoenixul
Prozatorii mei preferati: Tudor Arghezi
Poetii mei preferati: Ion Minulescu.
Eroul meu preferat: Catelul meu.
Eroina mea preferata: -_-"
Compozitorii preferati? : Nu.
Pictorii preferati: Nu.
Eroii din viata reala: Catelul meu.
Eroinele din istorie: Nu.
Bautura si mancarea preferate: Perroni nastro azzuro(bautura);Pizza,french fries,etc(mancare).
Numele preferat: Sabina.
Ce detest cel mai mult: Prostia umana.
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Nu.
Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Pauza..
Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Sa pot citi gandurile oamenilor.
Cum as vrea sa mor: In bratele iubitului meu.
Starea de spirit actuala: Normala.
Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Increderea in cine nu trebuie.

Deviza mea: "Nothing that we see or seem/Is but a dream within a dream."

Comments

Popular Posts