Ea

Numai daca viata ar fi asa usoara..unde ar mai incapea multitudinea de aventuri?
Ei spun ca lumea Disney este locul cel mai fericit si plin de rasete din lume. Evident, ei nu ai avut parte de caldura bratelor tale..

Cand o fata e tacuta,
Mii si milioane de lucruri ii zboara prin minte.

Cand o fata nu se cearta cu cineva sau, pur si simplu, nu comenteaza,
Mediteaza profund.

Cand o fata se uita direct in ochii tai parca dorind sa iti puna nenumarate intrebari,
Ea se intreaba cat de mult timp vei mai petrece prin preajma-i.

Cand o fata raspunde “Sunt bine” dupa cateva secunde,
Minte cu desavarsire.

Cand o fata te priveste in acel fel al ei,
Se intreaba de ce minti.

Cand o fata se rezema pe pieptul tau,
Isi doreste sa fi al ei pentru totdeauna.

Cand o fata te suna in fiecare zi,
Incearca sa iti atraga atentia.

Cand o fata iti da sms-uri toata ziua,
Ea vrea sa ii raspunzi macar o data.

Cand o fata iti spune “Te iubesc!”,
O spune din suflet.

Cand o fata spune ca nu percepe viata fara persoana ta,
Si-a dat seama ca tu reprezinti viitorul ei.

Cand o fata spune “Imi este dor de tine…”,
Nimeni pe acest intreg pamant nu iti va duce dorul mai mult decat ea. 

Comments

  1. Imi place mult a doua fraza. Suna atat de bine! In rest sunt lucruri pe care le stiam, dar scrise foarte frumos. Pacat ca unii oameni nu aprecieaza adevarata valoare a acestor lucruri.

    ReplyDelete
  2. cand citesc randurile astea ma intreb de ce am fost inselat in majoritatea cazurilor, si ma minteau asa bine :-?

    ReplyDelete
  3. Acestea sunt niste mici adevaruri ascunse bine in sufletul unei fete..

    ReplyDelete
  4. Adevaruri valabile doar in anumite circumstante :))

    ReplyDelete
  5. Nu e adevarat..toate fetele poarta astea in suflet si nu vor sa le arate ori sunt schimbate pe parcurs luandu-si ca model niste specimene dar in strafunduri, ele poarta aceste lucruri.

    ReplyDelete
  6. Si crezi ca baietii nu simt la fel?

    ReplyDelete
  7. Eu sunt fata si povestesc din perspectiva mea. Nu spun ca ei nu ar simti la fel, dar trebuie sa recunosti ca mare parte din populatia masculina este plina de un orgoliu profund si doreste mereu sa fie ceva ce nu sunt.

    ReplyDelete
  8. Si fetele sunt orgolioase. Baietii incearca mult sa impresioneze...

    ReplyDelete
  9. Da, ma rog, fiecare are caracteristicile proprii :))

    ReplyDelete
  10. "Nu e adevarat..toate fetele poarta astea in suflet" - bine punctat :D

    ReplyDelete
  11. Daca e atat de bine punctat, Vivi, ce te faci cu punctul lui Costi?

    ReplyDelete
  12. fii serios, alea vor sa mascheze, sa "intoarca cu aceeasi moneda"

    ReplyDelete
  13. Da, normal, esti fata...
    Revin la ce am zis mai sus: fiecare are caracteristicile lui.

    ReplyDelete
  14. Daca esti fata, fiecare are caracteristicile proprii, atat o fata cat si un baiat :))

    ReplyDelete
  15. Da, sigur, la tine totul e trist. Eu ce sa mai spun?

    ReplyDelete
  16. Tu ce ai mai patit de e "trist"?

    ReplyDelete
  17. De ce crezi ca am patit inca o chestie? Nu erau de ajuns si restul? :))

    ReplyDelete
  18. Am crezut ca din "trist" ai trecut la ceva de genul ":|" pt. ca te obisnuisei si dupa ai revenit la "trist" pt. ca s-a mai intamplat ceva :P

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Aah, mi scuzi. Si scuze Nikki ca iti transformam postarea in chat si te spamam. :">

    ReplyDelete
  21. Tocmai pentru ca nu ai de ce.

    ReplyDelete
  22. Parerea ta, ma rog. Hai, gata! Continuam pe mess.

    ReplyDelete
  23. Am fost pe mess tot timpul cat am discutat :)

    ReplyDelete
  24. Ma bucur. Inseamna ca maine o sa iau 10 la teza.

    ReplyDelete
  25. Biata Nikki, ce sa zica si ea :))

    ReplyDelete
  26. Bine, sefa, cum spuneti dumneavoastra :))

    ReplyDelete
  27. Si daca o fata iti zice ca esti o parte din ea, sa fii sigur ca esti cea mai frumoasa si de care e cea mai mandra.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts