1+1=1


Doi s-au cunoscut la o răscruce de drumuri
 Ne certam cu un alt cuplu despre matematică..
Ştiu ca sună nebunesc sau chiar prostesc
Încercând să îi explici cuiva că 1+1=1.

Ne-au întrebat pe amândoi despre cum poate fii adevărat
Toată lumea ştie că 1+1=2
Ne-am impus şi am repetat
Încrezător, pentru că ştiam că nu putem fii învinşi..

Vroiau un răspuns, ştiam că nu mai puteau aştepta
Am răspuns că noi suntem unul pentru că el este perechea mea.
Argumentul s-a sfârşit, nu a fost nevoie de nicio bătălie
Şi-au zâmbit unul altuia şi-au spus că avem dreptate.


"When i look at you, my heart skips a beat but later, the beat could mean a lifetime of tears wasted on something i know i could never have"

Comments

  1. foarte frumos,dar si extrem de adevarat♥

    ReplyDelete
  2. Toata lumea crede asta cand iubeste. Apoi, adevarul devine evident: 1+1=2. Al doilea 1 pleaca si te lasa contempland la intregul destramat.

    ReplyDelete
  3. Don't worry Tibi. Now i've got what i want <3

    ReplyDelete
  4. Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ! <3
    T r u e <3

    ReplyDelete
  5. Nu ma refeream doar la tine si nici nu imi fac griji pentru ca oricum mi-as face degeaba. Era o constatare generala. Imi pare bine ca ai ce iti doresti. Sper sa fii fericita cat mai mult timp.

    ReplyDelete
  6. 1+1 = 1 e posibil .... chiar si in matematica pura ;) depinde in ce Zet calculezi :))))))

    ReplyDelete
  7. Multumesc Tibi :*.
    Bai Lucian te bat serios:)), nu esti deloc romantic!!!

    ReplyDelete
  8. Adevarat ca 1+1=1.
    1+1 poate sa mai dea si 3 :">
    It's magic.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts