Subconstientul ei



Everyone wants to be happy
Nobody wants to be in pain.
But you can't have a RAINBOW
Without any rain 

    Ei nu îi pasă dacă o suni şi o trezeşti în mijlocul nopţii doar pentru a vorbi. Urăşte să comenteze dar e bună la aşa ceva. Filmele de groază o fac paranoică. Ea nu este genul care să poarte invidie asupra fiecărui cuplu pe care îl întâlneşte. Ea nu judecă pe alţii. Iubeşte să deseneze inimioare micuţe pe toate caietele sale. Este îndrăgostită. Vrea doar să fie fericită. Iar, de ceva vreme, tu ai fost singurul lucru care îi trecea prin minte. Însemni enorm de mult pentru ea decât îţi poţi tu imagina. Este atât de încrezătoare. Nu o lăsa niciodată să plece.
    Doreşte sa fie persoana caruia lui îi e frică să o piardă. Acea persoană care nu poate pleca având cunoscut faptul că ea este supărată pe el. Acea persoană care nu poate adormi fără ca vocea ei să fie ultima auzită. Acea persoană fără care el nu poate trai. 
    Iubirea înseamnă pasiune, rabdare şi un schimb de sentimente profunde. Sunt momente care îţi marchează viaţa, momente când realizezi că nimic nu va mai fi la fel, momente când vrei ca timpul să se oprească în loc, momente când nu mai vrei să pleci din braţele lui. In subconştient am spus cuvintele astea : "Dacă poţi să-mi promiţi orice, promite-mi că de fiecare dată când eşti supărat sau nesigur sau când eşti total pierdut. să încerci să te vezi prin ochii mei."  Pe undeva printre toate râsetele noastre, convorbirile îndelungate, micile drepturi caraghioase şi toate glumele noastre, m-am îndrăgostit de tine. 
    Crede-ma, există doar două zile în viaţa unei persoane..ziua când ne-am născut şi ziua când am descoperit de ce.
    
Remember: Iubirea nu este un târg; te iubesc pentru că mă iubeşti. Iubirea este o certitudine; te iubesc pentru că te iubesc! 
    


Comments

  1. Bravo scumpete ♥

    ReplyDelete
  2. better than alcohol :)) and that's at least awesome >:D<

    ReplyDelete
  3. Macar nu toata lumea e oarba, foarte frumos :)

    ReplyDelete
  4. Idem Crys.. Nu prea multi gandesc in felul asta si e foarte rau atat pentru ei cat si pentru restul, sa speram ca intr-o zi cu totii vom putea iubi cu adevarat.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts