Vara, dulce vara

17 iunie. Uite cine a venit! Welcome summer vacation!
Sincer, nu prea am multe de spus in legatura cu vacanta de vara inca pentru ca e tocmai la inceput, toate nazdravaniile sunt pe cale sa se faca auzite si toate persoanele sa se faca stiute.
Eu una iubesc vacanta de vara, nu neaparat pentru ca este vacanta, ci mai ales pentru faptul ca atunci cand te trezesti dimineata auzi vrabiutele cantandu-ti la geam, simti un miros imbietor de cafea venind din bucatarie, te intinzi dintr-un capat in celalalt al patului si zambesti. Este un inceput frumos!
Nu stiu exact ce lucruri am de gand sa fac vara asta dar de un lucru sunt total sigura,este vara, este vacanta deci am de gand sa profit de ea la maximum. Bine, nu sunt genul care sa se dea in vant dupa petreceri, nopti pierdute in cluburi sau lucruri de genul, ci prefer sa ies la o plimbare de ore intregi prin parc cu prietenii, sa fac poze atat mie cat si celorlalti, sa stiu ca am libertatea de a fii fericita si de a rade fara a ma simti constransa de nimic. 
Vreau sa ma reapuc vara asta sa fac colectie de scoici si probabil sa imi fac niste coliere si bratari din ele sau, pur si simplu, sa le pun ca ornamente prin casa.
Prima melodie la care m-am gandit cand, de dimineata la premiera, am auzit de undeva din spate "Yay! A venit vara!" a fost All Summer Long a lui Kid Rock. Iubesc primul vers al melodiei: "It was 1989,my thoughts were short, my hair was long".
Vara asta vreau sa o traiesc din plin si nu vreau sa am niciun regret, vreau sa am posibilitatea de a cunoste multe persoane, noi caractere, de a invata ce inseamna o alta responsabilitate pe langa cea comuna. 
Am un vis care defapt e mai mult o fantezie a mea. Nu va ganditi la prostii! E, pur si simplu, un lucru care il doresti foarte tare dar care stii ca probabil, intr-un viitor apropiat, sa nu fie exact ceea ce o sa primesti. Mi-ar placea sa pot pleca de capul meu, doar eu si muzica, undeva la mare. Sa dorm pe plaja, auzind marea si sa mi se faca pielea de gaina. Detalii pot fii diverse din punctul fiecaruia insa stiu ca asta este unul din visurile oricarui adolescent care este tinut mai strans in ceea ce noi numit familie. 
Eu una sper sa pot sa imi duc la indeplinire acea mica fantezie si sa imi zic "Se putea mai rau?!". Sa te distrezi cum niciodata nu credeai ca esti in stare sa o faci. Niciodata nu e prea tarziu daca ai vointa. 


De asemenea, nu poti ignora iubirile de vara, care, din punctul meu de vedere, sunt cele mai frumoase, mai pasionale si mai tandre. Ia-le in considerare. "O iubire de-o vara, de-o vara, intr-o noapte tarziu..."
Nu am vrut sa fac o postare in care sa incep sa va aburesc cu metafore si epitete cromatice, am vrut doar sa imi expun un mic sertaras al mintii mele si al sufletului meu, o mica ideea despre cum as putea eu privi aceste 3 luni de vacanta.
Pot spune cu siguranta ca iubesc nespus de mult vara, dar totusi soarele ma cam irita. Ciudat, nu?
Eh, eu tot ce va pot spune voua, celor care imi urmariti blogul, este ca aceasta vacanta de vara pe care o aveti sa o profitati din plin, sa fie mai buna decat cea trecuta si mai perfecta decat penultima. Faceti lucrurile care va plac, va pasioneaza dar nu ajungeti in extreme. Controlati-va, dar totusi lasati-va purtati de val. V-am pupat! 


P.S.: Summer, bring it on! 

Comments

  1. Vara e cel mai bun anotimp pentru orice ai vrea sa faci. Si nu neaparat pentru ca e vara, ci pentru ca de obicei vara ai mai mult timp liber. Iar daca nu ai, vezi la altii si atunci iti faci :)) Pacat ca multor oameni le lipseste determinarea.

    ReplyDelete
  2. Cum am spus la sfarsit, Summer,bring it on! B-)

    ReplyDelete
  3. îmi era dor. la fel cum îmi este de voi. :)

    ReplyDelete
  4. Si noua ne este dor de tine Kid :*
    Multumesc, Premise!:D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts