Doar o piedică..


Şi uite că sunt doar un obstacol..mă simt aiurea, mă simt fără aer, mă simt moartă. Ce se întâmplă cu mine? De ce nu mă pot controla? De ce simt că îmi ies din minţi? Aş vrea să primesc un răspuns cât mai repede pentru că simt că înnebunesc. Nu mai ştiu nici pentru ce am fost trimisă pe lumea asta şi nici motivul pentru care eu cică trăiesc. Mă simt sfâşiată pe toate părţile, nu ştiu pe unde să o apuc, simt că mă dau cu capul de toţi pereţii. Îmi curg lacrimi intense pe obraji şi să mor daca ştiu cum să le fac să înceteze. Îmi i-a capul razna şi totuşi nu sunt bună mai de nimic. Cauzez probleme, distrug prietenii, distrug tot ce ating..nu îmi place deloc. Vreau doar să pot controla boala asta din mine care mă seaca de energie şi de nervi. Mi-ar plăcea să pot fi, doar pentru o singură zi, să văd lumea prin ochii altuia, din perspectiva altuia, având caracterul şi mentalitatea altuia. Mă prăfuiesc. Nu dorm. Nu exist. Ştii cum era, viaţa bate filmu. Well, se pare că viaţa bate raţiunea de data asta. Încerc să mă schimb dintr-un aspect bun, încerc să scap de boala asta care îmi macină interiorul. Da, încerc, dar nu pot singura..pur si simplu, nu pot doar eu şi cu mine. Mă forţez să rânjesc dar în viaţa mea nu m-am mai simţit atât de prost ca acum. Sunt un obstacol, o piatră-n cale, un zid care te impiedică să îţi continui drumul, o piedică..asta sunt eu..

Comments

  1. Nah, nah, nah, nah. Nu prea cred ca esti un obstacol, nu gandi asta pentru ca 'distrugi prietenii'. Acum nu stiu nici motivul pentru care ai distrus 'priteniile', dar eu stiu ca un prieten adevarat nu se lasa intimidat si nu ar destrama o prietenie, nu inseamna ca e vina ta.
    Poti sa ma iei pe mine de mana si sa vezi lume din perspectiva mea (Am o perspectiva cam unica asupra lumii).
    Stii care e scopul meu in viata? Nu mi l-a aratat nimeni, mi l-am ales eu. Este calea cea buna, adica sa-i invat pe oamenii din jurul meu adevarul despre sistemul in care traim, lumea in care traim, sa-i educ prin vorbele mele, sa le arat calea cea buna. Cateodata munca pe care am depus-o in tot ce am facut mi se pare inutila si crede-ma ca de multe ori am vrut sa renunt, dar n-am facut-o. Nu am autoritate asupra creierelor lor, dar cineva trebuie macar sa-i invete.

    ReplyDelete
  2. Eu am distrus prietenii si ma simt aiurea din cauza asta..niciodata nu am avut intentia de a o face, niciodata..

    ReplyDelete
  3. Cunosc senzatia de a vrea sa stai pe margine sa vezi cum se deruleaza evenimentele, fara sa te implici, sau sa te vezi pe tine din perspectiva altuia, ori sa vezi ce simt altii prin ochii lor, ar fi interesant de vazut, au fost si filme pe astfel de teme, au iesit interesante ... Distrugi prietenii, ies altele, dintr-un eveniment ies altele, despre asta am scris in ultima mea postare, poate treci si tu pe la mine <3 :x :*

    ReplyDelete
  4. Am trecut si chiar o sa ma gandesc la ultima postare. E destul de interesanta :D. Iti multumesc! :*

    ReplyDelete
  5. Asta esti tu,si pentru mine esti perfecta asa cum esti. Prietena adevarata si o persoana de milioane. Momente d-astea sunt si o sa fie mereu... Dar asta e... O sa treaca. Daca acum e ceva naspa inseamna ca iti este pregatit ceva bun. :* Pupici si capu' sus! [N. Alexandra la butoane.]

    ReplyDelete
  6. @ N. Alexandra:

    Daca ea ti se pare perfecta.. se vede cat de "ok" esti si tu.. Amica adevarata poate.. virtual.. pe internet.. v-ati vazut vreodata macar ? nu cred. Ma mir ca te-ai gasit tocmai tu in postura de a da un sfat optimist cuiva, miss depressive. Semnat: cineva care s-a saturat sa te vada trista.

    ReplyDelete
  7. @ Anonymous 2:

    Crede-ma ca si eu m-am saturat sa o vad trista si nu e problema ta daca ne-am vazut in realitate sau nu, prietenii ii poti gasi oriunde. Faza ca ei vin si pleaca, asta e problema 2. Ea e o fata super indiferent cat de aiurea se simte in anumite momente si daca ma vede asa inseamna ca are motive batute in cuie.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts