Vară

timp liber
ieşiri zilnice
muzică all day, all night
petreceri în pijamale
băuturi
chitări
iubire
cumpărături
călătorii
n locuri de făcut fotografii 
handmade
citit
seriale preferate
mare
plajă
cocktail
baclavale
salată de creveţi
desene
râsete
dansuri
tabere de vară
escapade nocturne pe malul mării sau la vecinul/vecina
drumeţii
concerte
slujbe de vară
pizza
căldură infernală
cer senin
tatuaje/pierceinguri
o posibilă câştigare la loto
plantaţii
ieşire la iarbă verde
schimbări de look
insule pustii
aer curat
pisici
corcoduşe
bălăceli în apă
sărituri cu paraşuta
scufundări
adoptarea unui animal de casă
ciocolată/Nutella ♥
ursuleţi de pluş
târguri
filmări
prieteni noi

Comments

  1. Right! Din tot ce ai scris tu mai sus totu' pare asa dragut,fericire! De ce un simplu el nu ma poate lasa sa gust fericirea asta,si trebuie sa imi pese... !? [N.Alexa]

    ReplyDelete
  2. Imi place foarte mult,mai ales Nutella <3

    ReplyDelete
  3. @N. Alexa : Incearca sa lasi totul deoparte si sa te bucuri de anumite lucruri mici care te fac fericita. Nu merita sa versi lacrimi pentru un el. Move on because is so damnly beautiful!

    Complet de acord Brigetter :D

    ReplyDelete
  4. hmm the part with nutella it's lovely♥
    si restu e numai fericire;) exact ce ne trebuie pt o vara maxima impreuna cu toti prieteni

    ReplyDelete
  5. îmi era dor de vară. și îmi e dor de tine. :)

    ReplyDelete
  6. Si mie imi e dor de tine Kid :o3. Trebuie sa ne mai vedem!

    ReplyDelete
  7. Nikki,ai uitat relaţiile de vară. :)))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts