Falsitate

  În ziua de azi, falsitatea a ajuns să fie la modă. În secolul XXI, am ajuns să nu mai cunoaştem o persoană, ci doar falsa sa personalitate. Seara la party eşti cel mai scos dintre toţi, cu arfe şi figuri, idei preconcepute, iar a doua zi când te trezeşti departe de toţi, eşti cu totul o altă persoană, încerci mereu să te ascunzi în spatele unor măşti de sticlă care într-o zi se vor sparge şi tu vei cădea la pământ.
  Falsitatea o mai poţi gasi, deseori, fix unde nu te aştepţi, în vorbele apropiaţilor, dorind să pară ceva ce nu sunt. Adică dacă stai puţin să te gândeşti, o găseşti peste tot. Unii îşi acoperă tristeţea cu un tubuleţ de fond de ten şi o paletă de culori pentru ploape, iar alţii îşi acoperă prostia cu o mască virtuală. Am ajuns să înghiţim nesăbuinţă în loc de oxigen.
  De multe ori stau şi mă holbez la o persoană minute îndelungate pentru că nu ştiu ce să cred, nu ştiu dacă spune adevărul sau dacă glumeşte. Nu doresc ca nimeni să ajungă în stadiul ăsta pentru că seamănă foarte mult cu o înfundătură.
  Gândurile îţi zbier în cap, mintea ajunge să ţi-o ia razna, nu mai ştii ce să faci, cum să reacţionezi. Până ce şi o melodie te poate deruta, îţi poate aduce în vedere o chestiune din care se dezvoltă mai multe întrebări. Atunci ai dat de dracu'! Trebuie să te gândeşti foarte detaliat dar nici să îţi scapi din mână subconştientul şi să ajungi să laşi acţiunile deoparte. Dar înainte de a acţiona, treaba mereu trebuie gândită bine. Nimic nu rezolvi cu forţa, dar nici de capul lor nu îi poţi lăsa. 
  Unii preferă să se lovească de cel mai înalt prag ca apoi să decadă rapid, dezmembrându-se. Falsitatea nu este bună, dar asta o vor afla doar pe pielea lor.


  Nu îi spune cuiva părerea ta direct deoarece o să o ia ca pe un asalt la adresa inteligenţei lui.
  Nu încerca să-l faci pe un om fals să accepte adevărul pentru că el o va interpreta mereu după bunul lui plac.

Comments

  1. Eu unul, care imi place sa studiez gandirea oamenilor si sa vad felul in care gandesc si care traiesc, am ajuns la idea ca singurul lucru constant in viata este schimbarea.

    " Nu încerca să-l faci pe un om fals să accepte adevărul pentru că el o va interpreta mereu după bunul lui plac"

    Mdea, tocmai acum 10 minute am vazut acest lucru si doare, foarte tare.

    ReplyDelete
  2. Si in plus imi e mila de cei care nu vor sa accepte adevarul, mai ales daca iti sunt dragi.

    ReplyDelete
  3. Intr-adevar dar nu ai ce sa faci, you just have to move on.

    ReplyDelete
  4. Da, dar ramai marcat pe viata, cel putin eu stiu ca am ramas.

    ReplyDelete
  5. Things like this happen', that's just it.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts