Lecţii învăţate


Am zâmbit pentru că am fost fericită.
Am plâns pentru că sufletu-mi era zdrobit.
Am râs pentru că aveam motiv să o fac.
Am sperat la mai mult şi la mai mulţi pentru că am avut încredere.
Am ascultat de intelectual pentru că am dorit cunoaştere.
Am transformat imposibilul în posibil pentru că am avut răbdare.
Am iubit pentru că mi s-a oferit posibilitatea de a simţi.
Am ucis pentru că la rândul meu am fost ucisă.
Am o gândire proprie pentru că raţionamentul sălăsluieşte-n mine.
Am încredere pentru că, pe filieră sentimentală, am puterea de a mă implica cu cap.
Am momente de nebunie pentru că nimicul îmi striveşte universul.
Am muzica mea proprie pentru că mă descrie mai bine decât o va putea face vreodată cineva prin cuvinte.
Am prietenii mei pentru că sunt singurele persoane cărora sincer le pasă şi care nu se interesează de starea mea de spirit doar pentru a nu rămâne pe dinafară faţă de restul.

Comments

Popular Posts