Sonata prieteniei

    O amintire memorabilă a rămas încă impregnată în conştiinţa mea readucându-mi mereu un zâmbet pe buze. 
    Ceea ce face mult mai uşor de amintit este aducerea în prim plan a unor sunete speciale, a unor melodii care au făcut din acea relaţie un ideal pur. 
    Este vorba de o prietenie care a durat o anumită perioadă de timp îmbibându-mi fiecare zi într-o bucurie deplină readucându-mi aminte de fiecare dată că nu merită să-mi plâng amarul pierzând momente unice din viaţa mea.
    Întotdeauna greşim pentru a putea învinge într-un final. Doar pentru că nu îţi iese din prima, asta nu înseamnă că trebuie să te dai batut, ci dimpotrivă, trebuie urmată o anumită ciclicitate pentru aspira la lucruri mai bune ridicându-ţi avantaje în faţa ochilor.
    Ne dorim o ascedere sper absolut având la bază o fărâmă de adevăr negând totalmente realitatea palpabilă.
    Spaţiul de studiu al sunetelor pictate în creierul şi sufletul nostru, a lăsat o urmă de învăţăciune şi acceptare încălzindu-ne inimile şi mărindu-ne perspectivele pe care le avem asupra fiecărui lucru-n parte.
    Râsetele izbucnite dintr-odată, îmi aduc un zâmbet larg pe faţă, iar lacrimile apărute din cauza râsului, îmi schimbă mecanismul simţurilor lărgindu-mi orizonturile accesibilităţii sentimentelor mele. 
    Sunetul izvorăşte din rădăcinile Universului, cu paşi mărunţi până la suprafaţă, făcându-ţi urechile să sângereze de plăcere. 
    O plăcere rar întâlnită.
    Avem cunoştinţă de cauză asupra efectelor plăcute sau neplăcute care pot fi cauzate de anumite sunete.
    Sunt eliberate pe cale orală şi/sau sub formă instrumentală ducându-ne şi lăsându-ne starea predominantă în momentul acela de faţă.
    Defapt, legăturile melodiilor, ale sunetelor ne-au adus pe noi, oamenii, şi mai aproape împreunându-ne caracterele şi acceptându-ne atât calităţile cât şi defectele făcându-ne o singură persoană.
    Sunetul, muzica a avut, are şi va avea mereu un mare rol în viaţa mea, la fel ca şi prietenia care m-a ajutat şi mă ajută să zidesc anumite obstacole făcându-mă să-mi dau seama cine va rămâne în inima mea, dar nu şi în viaţa mea.
    

Comments

  1. Pentru că acţiunile unor persoane au propriile sale consecinţe. Cu cât eşti mai maleabil cu atât te joacă mai mult pe degete după bunul lor plac. Unele persoane sunt pur şi simplu făcute să rămână undeva în sufletul tău, dar cu care să nu mai ai nicio legătură în ceea ce priveşte viaţa ta de zi cu zi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts