La mulţi ani mie xD



Astazi este o zi specială, azi am împlinit vârsta splendidă de 18 anişori. Nu pot spune că am avut minunata onoare de a simţi o diferenţă între cum mă simţeam atunci şi cum mă simţeam acum însă mi-am petrecut ziua cu câteva persoane care chiar ţin la mine şi care au un loc special în sufletul meu. De când mă ştiu, ai mei mi-au tot spus ca prea multe strică, aşa ca am scurtat lista. Prefer ca totul să fie simplu, urăsc complicaţiile.
Let's make a summary, savvy? Cele mai importante lucruri sunt cele mai micuţe, cele mai în detaliu, dar totuşi pierderea în detaliu poate fii la rândul ei destul de complicată. 
Anywayz, nu am de gând să filosofez pe aici, ci doar să subliniez că am mai crescut şi eu niţeluş la o vârstă acceptabilă şi frumoasă. Soooooooo, let's have fun and make this age rock! \m/


PS: Happy Birthday to me! <3

Comments

Post a Comment

Popular Posts