Micuta mea gospodarie!!

  Buna cititorule. 
  Am o surpriza pentru tine.
  Doresc ca in viitorul apropiat sa incep o mica afacere din vinderea bratarilor facute manual de catre mine. 
  Ca sa va dau un exemplu,am pus in stanga o imagine a unei bratari pe care o fac in momentul de fata pentru a va arata ce stil practic.
   Pretul bratarilor va depinde de marimea acestora.
   Pretul maxim nu va depasi 20 de lei noi. ( asa ca nu va faceti griji )
   O sa postez curand cateva fotografii cu cele 3 marimi de bratari(mica,medie si mare) si o sa scriu si pretul odata cu acestea.
    Nu intentionez sa incep sa vand peste tot,ci o sa incep doar in Bucuresti si in functie de cum merge aceasta micuta gospodarie o sa ma gandesc daca o modific.
                                                                                Va multumesc pentru intelegere,Nikki :) 
   

Comments

  1. ba, da vreau si eu:))). nu fii rea:o3. poti sa trimiti prin colete nu?:-? platesc eu tot. eu am una mica facuta din noduri:-? facuta de o prietena. si inca una facuta de mine implatita cu 3 culori:)). deciiii. vreau si eu.!:* te rog frumos. si btw . da mi si mie add la morfi_p. :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts