Sperante desarte


Dacă mâine nu ar exista,
Mai m-ai lăsa să fiu sigura?
Dacă mâine nu ar exista,
Mai m-ai urî până în măduva oaselor?
Dacă mâine nu ar exista,
Mi-ai ierta toate lucrurile pe care le-am făcut?
Dacă mâine nu ar exista,
Mi-ai face confesiunea că ai vrut ca eu să fiu mama copiilor tăi?
Dacă mâine nu ar exista,
Ai spune '' Te iubesc, te rog fii a mea!'' ?
Dacă mâine nu ar exista,
În final, totul ar rezulta a fi bine?
Dacă mâine nu ar exista,
Ai regreta toate cuvintele dureroase pe care mi le-ai spus?
Dacă mâine nu ar exista,
Ţi-ai cere scuze pentru că m-ai tratat aşa de rău?
Doar spune-mi ce ai face
Dacă mâine nu ar exista...

Comments

  1. Forget your troubles and dance.
    Forget your sorrow and dance.
    Forget your sickness and dance.
    Forget your weakness and dance.
    -Bob Marley-
    forget tomorrow and dance
    -me-

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=S4kzGhDEURA ca sa iti faci o idee...

    ReplyDelete
  3. Vad ca s-a gandit deja cineva la Ronan Keating, desi asta suna a ceea ce iti doresti de la acel "el". Eu as zice ca gresesti gandindu-te la ieri si la maine. Uiti de azi. Tu azi ce faci? Pentru ca daca maine nu ar exista, ai ramane doar cu azi. Si atunci, ai sta sa plangi pentru ieri? La ce ar mai conta? Poate ca el a uitat deja sau se gandeste mai departe la alte zile...
    Si chiar daca intrebarea nu imi era adresata, daca maine nu ar exista, te-as fura! As incerca sa te rup de realitatea asta... macar pentru cateva ore. Si pe cat posibil, sa te fac sa zambesti ;;) >:D<

    ReplyDelete
  4. daca maine nu ar exista azi ar fi cea mai frumoasa zi, ar fi pur si simplu perfect :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts