Prietenie

Pentru mine cuvântul "prietenie" are o consistenţă enormă, pentru mine prietenia înseamnă cerul şi pământul şi totodata este ceea ce ne uneşte mereu, nu-i aşa? Nu pot concepe cum unii pot să întărească relaţii de prietenie cu scopul de a scoate mereu ceva de la ei, aceştia fiind pe interes. Unii preferă să îşi ţină prietenii foarte aproape, aşa cum fac şi eu, să nu îi las niciodată deoparte pentru că ei sunt cam singurele persoane pe care pot conta atunci când simt că restul lumii complotează împotriva mea adică mereu, sunt singurele persoane care vor fi întotdeauna acolo cu o vorbă bună sau cu o îmbrăţişare călduroasă, sunt singurele persoane cărora nu le trebuie motiv pentru a te face fericită, pur şi simplu o fac. 
  De asemenea, întotdeauna am ştiut că nu toţi rămân lângă tine, ci pleacă. Dar asta nu contează pentru că dacă îşi vor da seama că au greşit, mai există o primă şansă de a continua totul şi de a reînvia amintiri plăcute. Acum depinde de fiecare, de felul cum gândeste şi cum reacţionează. Nu poţi să faci pe toată lumea să te placă, dar intr-o măsură sau alta le poţi produce o teamă. 
  Acum ceva timp, m-am împrietenit cu cateva persoane care au ajuns să devină scopul pentru care eu respir. Atâta afecţiune, atâta apreciere, în viaţa mea nu am mai întâlnit. Ei ştiu foarte bine că mereu voi zâmbi, mereu voi fi în toane bune, mereu şi mereu vor fi langa mine şi asta este ceea ce contează cu adevărat. Prieteni îţi faci foarte greu şi foarte rar poţi gasi pe cineva cu care poţi fi chiar tu insăţi. Ei niciodată nu au avut pretenţii de la mine, doar mă acceptă aşa cum sunt şi asta mă face fericită. Da, nu ne cunoaştem de 1 an, 2, 3 dar conexiunea care s-a realizat între noi, ne dă sentimentul că ne cunoaştem de o viaţă întregă. 
  Mi s-a dovedit încă o dată că lumea asta nu e aşa de rea pe cât o concepem noi. De urcuşuri şi coborâşuri toată lumea are parte, insă de prieteni ca ai mei foarte rar vei ajunge să cunoşti şi le mulţumesc că indiferent unde ne aflăm unii faţă de alţii, întotdeauna ne ajutăm reciproc. Pentru toate enumerate mai sus pot spune că îi iubesc!

  Un prieten este o persoană cu care pot fi sincer. În faţa lui pot gândi cu voce tare.
  Toţi oamenii te aud când vorbeşti. Prietenii însă înţeleg ce spui, iar cei mai buni prieteni sunt cei care pricep şi ceea ce n-ai spus în cuvinte.

Comments

  1. so true>:d<
    pt o prietenie eterna alaturi de tn si ceai mai buni prieteni ai nostri♥

    ReplyDelete
  2. Se zice ca cea mai pretioasa comoara e un prieten, unul adevarat.
    E adevarat ca sunt multi serpi in societate, dar cu doza necesara de intelpciune mereu vei putea face deosebirea intre cei care vor fi langa tine la bine si la rau si cei care profita de tine.
    Ma bucur ca ai atatia prieteni buni, sperand ca si eu sa fiu unul :))
    E bine ca sunt langa tine mereu ca sunt sigur ca n-ai facut rau nimanui, intentionat !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts