Jurnal de ora 21:30

   
   Să fie ceva random..hm. Sincer, habar nu am despre ce să scriu.
   De cateva săptămâni încoace sunt pe culmile fericirii, sunt cu zâmbetul pe buze de dimineaţă până seara. De ce? Am un motiv destul de solid, îl am pe EL. Câteodată, aşa aş vrea să îl pupăcesc nonstop, să îl gâdil până îi dau lacrimile..defapt, nu câteodată, ci mereu. Sunt fericită şi lui îi datorez asta pe deplin. 
   La capitolul prieteni, ce pot spune..sunt mereu acolo când am nevoie de ei, indiferent de starea lor de spirit, că sunt prost dispuşi sau că nu au chef de vorbăraie, tot sunt acolo cu un hug şi cu un cuvânt drăguţ.
   Mulţi pun preţ enorm pe lucrurile materiale, dar ei pierd fix esenţialul. Pierd acea unică oportunitate pentru a avea totul. Pentru ei, pierderea unui prieten/unei prietene sau a unui iubit/ unei iubite nu înseamnă mai mult decât stergerea la cur. Şi da, este adevărat. Serios acum, ce plm, trece viaţa pe lângă voi şi majoritatea vă ştergeţi la cur cu ce primiţi bun în viaţa voastră. You are in a deep shit bro!
   Hm..alte lucruri..mă, sincer nu ştiu. De ceva timp încoace, m-am tot gândit prin toate căcaturile prin care am trecut si am realizat că dacă mă consum aiurea nu rezolv nimic şi asta e ceea mi-au spus atât prietenii cât şi prietenul meu şi au dreptate. Timpul nu mai poate fi dat înapoi şi cred ca dacă ar fi fost posibil, tot calea asta ar fi ieşit. 
   Stai şi te gândeşti "Băi, uite cât de prost am fost că am făcut asta!" ; " Ce plm era în capul meu în momentul respectiv?". Mă, lucrurile se întâmplă pentru că aşa au fost să fie, poate că putea sa iasă mai rău, cine ştie?!
   Da, nu sunt eu genul ăla de persoană tare în gură care să facă tot ce vrea durând-o în cur de tot şi toate, nu sunt şi nu voi fi. Însă, nici nu voi mai lasa ca nimeni să mă calce în picioare, ceea ce mi se pare corect. At least, i keep trying and it's going well so fuck the haters!

Comments

  1. Multa lume petrece mult din viata gandindu-se cum sa faca sa fie bine, cand toata bucuria a trecut pe langa ea.

    Nu sunt de acord cu partea "Asa a fost sa fie". Orice pentru mine e "Asa am ales sa fie".

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts