Toamnă

  1 septembrie, prima zi de toamnă.
  Nici nu îmi vine să cred cât de repede a putut trece vara, anotimpul beţiilor şi petrecerilor nocturne, un anotimp iubit de toţi şi toate.
  Ultima zi de vară am petrecut-o la concertul unui bun prieten de-al meu, am baut şi atmosfera a fost genială. Păcat că s-a terminat prea repede, aş fii stat ore-n şir, era prea plăcut.
  Unul dintre cele mai importante lucruri este că am petrecut cu prietenii mei şi asta a făcut toată seara. Wooohoooooo!
  Eu una sper ca toamna asta să fie mai bună decat cea anterioară şi mai genială decât toate celelalte puse cap la cap.
  Da, începe şcoala, încep iarăşi zilele când trebuie să înveţi şi să laşi calculatorul deoparte dar indiferent dacă te duci la şcoala, te mai poţi şi distra că doar nu intră zilele în sac doar pentru că au reapărut compromisurile. So, have fun as much as you can, dude! 


P.S.: Voi pune o poezie  şi sper să vă placă. O toamnă cât mai plăcută tuturor.

Summer's End 


One by one the petals drop
There's nothing that can make them stop.
You cannot beg a rose to stay.
Why does it have to be that way?

The butterflies I used to chase
Have gone off to some other place.
I don't know where. I only know
I wish they didn't have to go.

And all the shiny afternoons
So full of birds and big balloons
And ice cream melting in the sun Are done.
I do not want them done




Comments

  1. Eu unul stiu doar ca vara asta a fost cea mai fermecatoare si frumoasa vara pe care am avuto de cand m-am nascut :X

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts