Magia iernii


Orice întâmplare din orice zi îşi lasă amprenta asupra mea. Orice cuvânt, orice mişcare, tot.
De multe ori ne trezim dimineaţa şi parcă totuşi am mai petrece timp în patul nostru călduros nedorind să înfruntăm frigul ce sălăsluieşte afară.
În fiecare zi ne descoperim mai mult pe noi înşine şi ne găsim hobby-uri noi. Ne găsim scuze rezonabile pentru a lipsi de la şcoală şi a merge cu prietenii la un vin fiert şi o carte bună în oraş sau, pur şi simplu, ne bucurăm de compania persoanei iubite. 
Vine iarna, anotimpul zilelor geroase şi pline de zăpadă. Vine acea perioadă a anului, printre puţinele, în care tu chiar îţi petreci timp cu familia. Vine Crăciunul, primeşti cadouri, împodobeşti bradul, faci cumparaturi cu ai tăi. Momentele acelea de linişte si pace lăuntrică când totul e frumos şi roz. 
Eu întotdeauna m-am simţit bine de Crăciun însă mereu am urât frigul. Ce frumoase sunt clipele când păşeşti într-un magazin mare cu jucării şi te uiţi pe faţa tuturor copiilor dinăuntru şi le zăreşti zâmbetul cu adevărat fericit ceea ce te face şi pe tine să zâmbeşti. Asta e magia sărbătorilor! Fericire, zâmbete peste tot, alungarea proastei dispoziţii şi a stresului.
Da, ştiu că mai este până la Crăciun şi bla bla bla însă m-am trezit de dimineaţă cu un mare zâmbet pe buze şi cu melodii de Crăciun fredonându-mi în creier. M-a trecut un fior care m-a dus cu gândul numai la momente fericite şi pline de bucurie.
Oh well, life's beautiful, what can i say?! xD

Comments

  1. Cati oameni atatea perspective :) Pentru mine Craciunul este, cel putin in ultima perioada, un moment trist. Mereu imi fac bilantul de sfarsit de an si "ies pe minus". Mai mult este un moment in care constientizez acut trecerea inexorabila a timpului...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts