Vară, dulce vară!


Oh damn, abia aștept să vină vara. Plimbările sub clar de lună, bătăile cu apă și nopțile pierdute pe la prieteni, i so miss them. Ce n-aș da acum să pot merge la mare, să stau cu prietenii pe nisip bând bere și fumând o țigare. Ciocolată, muzică, alcool, tutun, mișcări, râsete, sms-uri, bârfe, alergări, îmbrânciri, lacrimi, fețe zâmbitoare, mahmureală, scrisori, aventuri, cumpărături, agățări, prieteni noi, relații, tatuaje, seriale preferate, WWE RAW, Smackdown, Elimination Chamber și Wrestlemania(1/an), mutări, priviri tandre, plimbări prin parc, fotografii, filme, animăluțe din pluș, postere, idoli, bloguri, nutella, petreceri, sărbători, cadouri, îmbrățișări, plimbări cu balonul, citirea unei cărți, vederea unei piese de teatru, mersul la cinema și câte și mai câte. Când mă gândesc la vară, o multitudine de lucruri îmi acaparează creierul. E ca și când o mamă îi spune copilului ei că o să îi dea dulciuri încontinuu 2 zile la rând. O ia razna și cam așa e și mintea mea când aud de anotimpul călduros. Bine, exceptând faptul că săracul copilaș ar avea o ditai indigestia și durerea de stomac but i bet it was worth it. 

Comments

  1. yup..I'm waiting for the same thing♥ this summer is gon' be awzuuum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu sper la fel. Dupa bac am de gand sa imi iau talpasita si sa ma car undeva la mare sa imi fac de cap xD

      Delete

Post a Comment

Popular Posts