1 iunie - absolvirea liceului



Au trecut și anii de liceu, s-au dus și nu or să se mai întoarcă. 
Cu lacrimi în ochi am pășit azi pe porțile liceului spre lume lăsând în urmă niște amintiri care nu pot fi uitate niciodată. Amintiri superbe, persoane cu care am crescut și care au lăsat o amprentă asupra mea, cuvinte și lecții spuse si predate pentru a le putea folosi pe viitor. Timpul a trecut pe nesimțite și uite cum azi, 1 iunie 2012, am absolvit 4 ani de liceu care nici nu știu când au trecut. 
Îmi amintesc cu drag orele de română când vorbeam deschis cu doamna dirigintă și când discutam subiecte comune, orele de matematică când ne aminteam de copilărie, orele de geografie când călătoream peste meleaguri la surse, orele de istorie când pășeam în diferite epoci îmbrăcați în urmele urmașilor, orele de italiană unde traduceam texte și ne jucam „fructele”, etc.
Au fost mii de momente pe care le-am petrecut împreună și cărora le voi duce dorul mereu. Anii de liceu sunt anii de aur, sunt anii care ne marchează pentru totdeauna.
Azi, cu lacrimi în ochi și abia putând spune vreun cuvânt, mi-am privit colegii stând laolaltă și un gând mi-a trecut prin minte : „ Doamne, cât i-am meritat!” Și cu lacrimi în ochi și-n suflet, eu le spun „ La revedere!”

Comments

Popular Posts